28.07.2017

LETNIE NOWOŚCI W SZAFIE | WYPRZEDAŻ Z MOHITO & RESERVED

W tym roku moje zakupy na wyprzedaży były udane. Jestem fanką sukienek, szczególnie latem prawie wogóle nie noszę spodni, więc w mojej szafie pojawiło się kilka nowych. Dwie wizytowe i trzy zwykłe oczywiście w pastelowych kolorach. Zazwyczaj unikam wzorów, kiedyś nie znosiłam sukienek w kwiaty. Tego roku przełamałam się i ożywiłam swoją szafę, na wieszakach pojawiły się sukienki z  motywem kwiatowym i w motyle. Mam nadzieje, że deszczowa aura się odmieni i będzie lato w pełni. W następnym poście znowu zabiorę Was na Sycylię. Miłego weekendu i do usłyszenia !

1. sukienka z falbanami  Mohito 2. sukienka cold shoulder Reserved 3. wizytowa sukienka maxi Reserved 4. asymetryczny żakiet Mohito 5. Sukienka w kwiaty Reserved 6. Szyfonowa sukienka w kwiaty Mohito

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3