25.02.2017

PROPOZYCJE FILMOWE

Zima to doskonały sezon na oglądanie filmów i chodzenie do kina - wiadomo latem następuje sezon ogórkowy ;-) Dzisiaj mam trzy propozycje filmów, które ostatnio obejrzałam na dużym ekranie. Pierwszy z nich "La La Land" nominowany do Oscara jednych zachwyca, drugich wogóle nie porywa. Ja po 7 minutach byłam sceptycznie nastawiona, ale zmieniłam zdanie. Wspaniały musical, w którym nie zabrakło mi niczego. Trafiona obsada, świetne kostiumy, fabuła i muzyka .Drugi film to thriller "Zwierzęta nocy" przyznam się, że zdecydowałam się go obejrzeć ze względu na aktora  Jake'a Gyllenhaal ;-) Historia opowiedziana w filmie to dylemat podjętych w życiu decyzji i ludzkiej słabości, przedstawiona w dosyć brutalny, ale ciekawy sposób. Ostatni film to "Przełęcz ocalonych" dramat historyczny reżyserii Mela Gibsona. Jest to biografia szeregowego Dossa, którą warto obejrzeć. Niesamowita historia młodego, odważnego człowieka, silnie broniącego swoich przekonań. W roli głównej również jeden z moich ulubionych aktorów Andrew Garfield, który zagrał między innymi w 99 Homes, The Social Network i w filmie Milczenie, który obecnie jest w repertuarze kina. Trzy różne gatunki i trzy wspaniałe filmy, godne uwagi. Serdecznie polecam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3