01.11.2016

ULUBIONE KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI

Hej ! Nawet nie wiem kiedy skończył się Październik. Strasznie dużo się dzieje, dzień leci za dniem. Udało mi się z okazji wolnego przysiąść na spokojnie przed komputerem, pobuszować trochę w sieci i napisać w końcu nowego posta. Dzisiaj będzie o ulubionych kosmetykach do pielęgnacji. W pierwszej kolejności zacznę od ważnego demakijażu twarzy. Zazwyczaj używam płynu micelarnego, ale w wakacje skusiłam się na mleczko z witaminą E. Poza witaminą E krem zawiera także olej  kiełków pszenicy. Dokładnie usuwa makijaż i pozostawia skórę gładką  i miękką w dotyku.  Kolejny ulubiony produkt szczególnie ważny na jesień i zimę to dobry krem do rąk. Koleżanka poleciła mi krem Palmers i powiem szczerze zakup ten to był strzał w 10. Krem jest wspaniały, doskonale dba o wysuszone i zmarznięte dłonie. Możecie znaleźć go między innymi w drogerii Hebe w dwóch wariantach: raw shea lub bardziej intensywny zapach coconut oil. Ostatni kosmetyk to dosyć uniwersalnych produkt. Suchy olejek krystaliczny, który można użyć zarówno do twarzy, ciała i włosów. Wzmacnia naskórek i poprawia jego nawilżenie oraz pięknie pachnie. Moja kosmetyczka strasznie się ostatnio powiększa, coraz więcej nowości do włosów i ciała. W kwestii makijażu jestem dosyć oszczędna. Może za jakiś czas pojawi się post na temat tego rodzaju kosmetyków. Na dzisiaj to tyle. Ściskam !


Kod do zaimportowania mojego bloga na Nouw: 4115696706

2 komentarze:

  1. ja na przykład od płynu micelarnego wolę żel ale zaciekawiłaś mnie tym mleczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kremy Palmers. Idealnie nawilżają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3