17.11.2016

ZDJĘCIA Z WEEKENDU W PRADZE ! ❤

Witam, po krótkiej przerwie ! Temperatura bliska zera, powoli zaczynam się do tego przyzwyczajać ;-) Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do zwiedzania w Listopadzie, ale spakowałam ciepłe sweterki, zimową kurtkę i wyruszyłam do czeskiej Pragi. Dzisiaj dzielę się z Wami postem z tego wyjazdu. Blog to poniekąd mój internetowy pamiętnik. Zawsze gdy odwiedzę nowe miejsce nabieram ochoty na stworzenie posta. W pierwszej kolejności zdjęcia zrobione podczas niedzielnego spaceru na dziecińcu królewskim, jest tam wspaniała Katedra Św. Wita. Muszę przyznać, że Praga bardzo mi się spodobała. Przez te kilka dni odwiedziliśmy z narzeczonym i znajomymi między innymi Stare Miasto, wspaniałe praskie Zoo, most Św. Karola i wspomniany Zamek. Dostrzegam teraz masę plusów w tym, że wybraliśmy się tam jesienią. Nie było, aż tak bardzo tłoczno i niektóre miejsca zwiedzone wieczorem miały jeszcze większy urok niż za dnia. 
P.S przeniosłam bloga na inną platformę. 
Bloga możecie znaleźć pod adresem :  nouw.com/mbblog
Kod do zaimportowania mojego bloga na Nouw: 4115696706

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia i zarazem miejsca ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) Zazdroszczę, nigdy nie byłam w Pradze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3