18.10.2016

CO NOWEGO NA JESIEŃ

W dzisiejszym poście przegląd jesiennej szafy - czyli co nowego w mojej garderobie ;-) Wśród kolorów króluje granat, szary oraz czerń. Jeśli chodzi o fakturę to kratki i paski, obowiązkowo. Tej jesieni w planach miałam zakup nowego płaszcza, jednak tak jak się spodziewałam nagle zrobiło się zimno, a dla zmarzlucha lepsza jest kurtka. W Housie upolowałam granatową kurtkę z kołnierzem, a zakup płaszcza zostawiam do momentu pojawienia się wyprzedaży. W tamtym roku zakupiłam pierwszą spódnicę z koła od polskiej projektantki Mileny Płatek. Ciekawy wzór i bardzo staranne wykonanie sprawiło, że i w tym roku pokusiłam się o drugą taką. Tym razem w kolorze czerni, z niecierpliwością czekam, aż do mnie dotrze. Jestem fanką koszul w kratę, ostatnią kupiłam chyba w tamtym roku więc w końcu pozwoliłam sobie na kolejną ;-) Kolekcja w Reserved przypadła mi do gustu, wśród niej wybrałam sportową, ciepłą bluzę na weekend, delikatny szary sweterek z rozcięciem po boku i suwakiem na plecach, wygodny blazer do pracy z dzianiny ( nie będzie się gniótł :). Do blazera dobrałam bluzkę w paski, która ma suwak na całych plecach. Nie wiem czy lubicie polskie marki, bo ja tak. Jestem fanką polskiego brandu Makadamia, mam już upatrzonych kilka sukienek i bluzkę z falbaną ze zdjęcia. W kwestii jesiennych dodatków - prawie nowa torebka. W wakacje skorzystałam z mega zniżek na Zalando i zainwestowałam w torebkę marki Guess. Jestem z niej bardzo zadowolona. Zastąpiłam nią otwarty shopper bag, który schowałam już do szafy.
bluzka Reserved | torebka Guess | spódnica z koła Milu by Milena Płatek
koszula H&M | blazer, sweterek Reserved 
bluza Reserved | kurtka House | bluzka Makadamia

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3