08.09.2016

ULUBIONY KOSMETYK NA LATO Le Petit Marseillais | NOWA TOREBKA

Hej ! Dzisiaj szybki post, bo właśnie pakuje się na weekend. Jutro dzień w pracy, a po pracy w drogę. Kierunek Bieszczady, niestety tylko na weekend. Tym razem cel wyjazdu - wesele, może uda mi się uchwycić moją wyjściową kreację ;-) Chwilowo daje Wam odpocząć od wakacyjnych zdjęć, ale już pomału tworzę posta ze zdjęciami z wyspy i spotu windsurfingowego na Karpathos. Tymczasem w dzisiejszym poście, w roli głównej ulubiony kosmetyk na lato i nowa torebka. Stałam się fanką zakupów online. Jakiś czas temu pisałam o tym, że w sukienki zaopatruje się najczęściej online w sklepie molly.pl. Lubię także zalando, a jeśli chodzi o torebki to do mojej szafy dołączyła druga od paulinaschaedel. Model torebki to mimi-caffe-latte. W poprzednich postach pokazywałam Wam shopper bag, który jest bardzo pojemny. Brakowało mi jednak mniejszej wersji ;-) I oto jest mimi ;-)Moim faworytem do pielęgnacji ciała tego lata został pielęgnujący krem pod prysznic lepetitmarseillais. Ostatnio zaopatrzyłam się w dwie wersje zapachowe. Jedną - masło shea i akację, już wypróbowałam. Spełnia w pełni moje oczekiwania, ponieważ nawilża skórę i bardzo przyjemnie pachnie. Idealny na wyjazd ze względu na poręczne, nieduże opakowanie. Jak stestuję masło arganowe z olejkiem różanym dam znać, który lepszy ;-) Na dzisiaj tyle, postaram się niebawem o posta ze stylizacją z nową torebką ;-) Pozdrawiam !
Pielęgnujące kremy pod prysznic od Lepetitmarseillais.pl ❤
#AmbasadorkaLPM

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3