05.09.2016

GREECE, KARPATHOS | OLYMPOS - NAJBARDZIEJ UROKLIWE MIASTECZKO NA WYSPIE

Cześć ! Dzisiaj za oknem deszczowo i ponuro. Zabieram Was zatem kolejny raz na wyspę Katpathos. Jednego popołudnia wybraliśmy się krętymi drogami do miasteczka położonego wysoko w górach. Z Pigadi zobaczyliśmy białe domki osady i postanowiliśmy odwiedzić to miejsce. Miasteczko niczym skansen bardzo urokliwe. Praktycznie brak turystów i straganów z pamiątkami, mieszkańcy to raczej starsi ludzie. Kobiety dziergające rękodzieła przed swoimi domkami, ubierające chusty chroniące od wiatru. Tawerny z lokalnymi potrawami i gościnni greccy właściciele. To co zapamiętam z tego wieczoru najbardziej. Taki obraz malowniczego miasteczka, utkwił mi w pamięci. Na tych wakacjach odpoczęłam "leżakując" na spocie, poznałam nowe miejsca i spróbowałam lokalnych potraw. Przy wyborze tawern na wieczorną kolację sugerowaliśmy się opiniami na TripAdvisor. Chętnie pojechałabym jeszcze na kolejny urlop !  Na dzisiaj to wszystko, do usłyszenia wkrótce! :-* 
 Summerlook: szorty reserved, japonki roxy, top calliope
Zdjęcia z wakacji 2016, Karpathos Island

2 komentarze:

  1. zaliczyłam kretę i zakynthos, urocze są te niebiesko białe domki <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia i miejsce !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3