21.09.2016

BABY BLUE DRESS & TOREBKA MIMI BAG

Zdjęcia z tego weekendu, w roli głównej błękitna sukienka z ulubionego obecnie sklepu www.molly.pl o którym już kiedyś wspominałam. Według mnie mają najlepszy wybór sukienek, które szyte są w Polsce. Obecnie aura za oknem nie jest tak bardzo sprzyjająca. Ledwo wróciłam z wakacji i lato już się skończyło. Mam lekki niedosyt, ale nie będę mocno marudzić, bo jesień też ma swoje uroki ;-)
Look of the day: sukienka molly.pl, torebka paulinaschaedel, baleriny lasocki via eobuwie.com.pl

6 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz - skromnie, ale z klasą! ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Kolor sukienki piękny, taki delikatny! <3 No i ta torebka... :*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna sukienka :) kolor obłędny !
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz w takich delikatnych kolorach ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w błękicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny dziękuję bardzo za komentarze :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3