06.08.2016

JULY PHOTOMIX

Tak, bardzo chciała bym prowadzić regularnie bloga, ale nie mam na to czasu. Najpierw pochłaniało mnie szukanie pracy po studiach, teraz pochłania mnie praca i inne zmiany w życiu. Wracając do domu ok 18 nie mam czasu na prowadzenie bloga i  robienie zdjęć. Czasem wrzucę coś na instagram. W wakacje jest jedyna okazja. Większość czasu spędzamy w pracy, czasami mam wrażenie, że czas wolny ucieka mi przez palce. Często jestem tak zmęczona fizycznie i psychicznie, że marzę tylko o tym aby położyć się spać. Dzisiaj photomix zdjęć z Lipca. Lipiec był pracowity, udało nam się tylko wyrwać na krótki weekend na Słowację. Opanował mnie także lekki wyprzedażowy szał ;-) Do pracy najbardziej lubię chodzić w sukienkach - wystarczą baleriny, torebka i stylizacja z głowy. Nie trzeba nic kombinować ! :-)  Zdecydowałam się na kolejną sukienkęw kolorze pudrowego różu Reserved, tym razem z aplikacją.Niedaleko mieszkania, mam outlet odzieżowy,obkupiłam się tam na wakacje.
1. Piękne widoki na Słowacji ! 2. Arbuz na orzeźwienie  3. Ostatnio uwielbiam kosmetyki z The Body Shop ! 4. Letnie wyprzedaże
1. Portfel DKNY 2. Sukienka Reserved

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3