31.08.2016

CZARNA TRAPEZOWA SUKIENKA & PAULINA SCHAEDEL SHOPPER BAG

Rety jak dawno nie było żadnego posta ze stylizacją ! W końcu po powrocie z greckich wakacji miałam jeszcze jeden dzień urlopu i wyciągnęłam na spacer mojego prywatnego fotografa amatora ;-) Udało nam się w końcu porobić zdjęcia na bloga stylizacji. Stylizacja, którą widzicie to mój codzienny outfit. Tak wyglądam przez 5 dni w tygodniu. Zmieniają się tylko kolory sukienek i czasem torebka. Polubiłam bardzo trapezowe, luźne sukienki. Pewnie zamiast balerin zestawiłybyście sukienkę ze szpilkami jednak ja cenie sobie wygodę. Wprawdzie pod biurkiem w pracy trzymam szpilki, ale rzadko je zakładam. Po pracy zachodząc do sklepu mogę spokojnie zapakować zakupy do torebki ze zdjęcia. To mój worek bez dna, do którego wrzucam wszystko. Ostatnio staram się polubić z okularami korekcyjnymi, gdyż mój wzrok jest coraz gorszy :/ W pracy przy biurku korzystam ze szkieł potem chowam je do pudełka... Dajcie znać co sądzicie. P.s jeszcze pojawią się wakacyjne fotki ;-) Do usłyszenia !
Outfitpost: sukienka makadamia, torebka paulinaschaedel.com , baleriny lasocki, zegarek DKNY, bransoletka W.KRUK

4 komentarze:

  1. taka elegancka sukienka świetnie do ciebie pasuje ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka. Chętnie bym taką przygarnęła! Stylizacja zdecydowanie w moim stylu i guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @dpblogpl Cieszę się, że przypadła do gustu :) Ta sukienka to jedna z moich ulubionych.

      Serdecznie Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3