03.06.2016

SUKIENKI NA CO DZIEŃ I DO PRACY

Tak, w końcu nadszedł ten moment, że zaczęłam kupować i nosić sukienki ! Dzisiaj podzielę się z wami moim wyborem fasonów i marek. Kompletnie nie mogę znaleźć nic w sieciówkach. W tym roku oprócz jednej sukienki, w resztę zaopatrzyłam się w sklepach internetowych. Wśród różnych stron najbardziej konkurencyjny okazał się sklep internetowy molly.pl . Ogromny wybór fasonów, może przyprawić o zawrót głowy ;-) Ja przedstawiam te, które mi wpadły  w oko i pasują do mojej sylwetki. Większość czasu spędzam w pracy, więc wybrałam takie sukienki, które pasują do biura, ale jednocześnie nie będą zbyt eleganckie. Zdecydowanie przypadły mi do gustu sukienki w kształcie litery A, oraz te asymetryczne, które pasują w zasadzie do każdej figury;-) Właśnie sobie zdałam sprawę, że uparłam się na stonowane kolory - czerń, od której nie mogę uwolnić się nawet w lato, granat, odcienie szarości i delikatny pudrowy róż. Czas chyba wybrać jakiś inny kolor. Może błękitny byłby ok ?
Wszystkie sukienki pochodzą ze sklepu internetowego molly.pl

1 komentarz:

  1. Wszystkie są piękne! :D Ja wybrałabym pudrowy róż, idealnie teraz na lato, zreszta moj ulubiony kolor :D
    Sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3