06.03.2016

WIOSENNE PRZYGOTOWANIA GARDEROBY

Chociaż za oknem jeszcze zimowo to w sklepach już pojawiają się wiosenne kolekcje. Ja mam dosyć tej szarości za oknem. W tym roku wcześniej zaczęłam przygotowania do wiosny. Podzielę się dzisiaj z Wami moimi poszukiwaniami. Poniżej propozycje koszul, sukienek i topów. Jeśli chodzi o letnie koszule to w oko wpadła mi propozycja marki Bershka koszuli z zapięciem na plecach. Do wyboru wersja gładka oraz bardziej dziewczęca wersja w  kwiaty, na którą ja osobiście chyba się skuszę ;-) Sukienki - obiecałam sobie w końcu zacząć je nosić nie tylko na wyjątkowe okazje, ale także na co dzień by wyglądać bardziej kobieco. Przy okazji poszukiwań kreacji sylwestrowej na zalando.pl wpadła mi w oko marka Closet. Odpowiada mi fason ich sukienek i wykonanie jest bardzo staranne. Topy z baskinką zawsze będą mnie kusić, na wiosnę i lato wybieram te kolorowe z wzorami, ewentualnie marynarskie paski. 

P.S Mam nadzieję, że szybko się zazieleni, abym mogła wybrać się na spacer porobić przy okazji zdjęcia, gdzie będzie można uchwycić casualowe outfity gdyż nie jestem fanką zdjęć z lustra ;-) Miłego tygodnia !

  Koszule z zapięciem Bershka
 sukienki Closet via zalando.pl
topy Mint & Berry via zalando.pl

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3