08.03.2016

PRZEGLĄD MOICH LETNICH SUKIENEK

Tak bardzo nie mogę doczekać się wiosny i lata, że postanowiłam dzisiaj wyciągnąć z szafy letnie sukienki, które już widzieliście dawno temu. Nowych sukienek nie mam okazji zaprezentować na sobie, a zdjęć z lustra nie uznaję, dlatego w dzisiejszym poście moje ulubione sukienki z poprzednich sezonów. Nie mogę się doczekać kiedy je w końcu założę ! Póki co przygotowuję się do wiosny i spędzając wieczory w domu bloguję. Praca z cyframi wymaga odskoczni w postaci czegoś lekkiego i trywialnego. Zresztą prawie każda kobieta uwielbia ubrania i zakupy. Nie oszukujmy się ;-) A tutaj na blogu mam swoja wirtualną szafę i trochę wspomnień z wakacji , czy wolnych od pracy dni. Szkoda, że jest ich tak mało ! 
1. Czerwona sukienka  z zamkami Stradivarius
2. Pastelowa, zwiewna sukienka z żorżety  H&M
3. Sukienka ze sztywnego materiału w geometryczny wzór

2 komentarze:

  1. Pastelowa, zwiewna sukienka z żorżety jest prześliczna!!
    Reszta również ładna, aczkolwiek ta mnie urzekła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do mnie, dopiero się rozkręcam, potrzebuję motywacji, będę wdzięczna za każdą uwagę :-)
      http://szalona-perfekcjonistka.blogspot.com

      Usuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3