13.02.2016

MASŁO SHEA I WITAMINA E

Little things: balsam do ciała i żel pod prysznic z witaminą E i masłem shea

MASŁO SHEA I WITAMINA E

Póki co za oknem jeszcze szaro i wiosny nie widać. Chciałabym już wstawić post ze zdjęciami ze spaceru i wakacji. Cóż mogę powiedzieć - taki mamy klimat ;-) Ostatnio moja kosmetyczka znacznie się powiększyła. Sama nie jestem kosmetyczną hedonistką i zakupoholiczką, dostaje dużo nowości w prezencie. Z kosmetyków kupuję tylko to co potrzebne. Nie lubię eksperymentować i spędzać godzin przy półkach sklepowych. Ostatnio zakupy przyprawiają mnie o migrenę i częściej kupuję w sklepach internetowych. Kosmetyki ze zdjęcia to moje ulubione. Balsam i żel mają cudny zapach ! Zawierają witaminę E oraz masło shea. Gdybym miała podzielić się z Wami moimi nowościami kosmetycznymi i nowymi ubraniami to muszę przyznać było by tego sporo ! Postanowiłam w końcu odświeżyć szafę. Przysięgam nie mam dużo ubrań i nie jest to moja fanaberia, że szafa pęka w szwach a ja rano tylko histeryzuję. Po prostu człowiek z pewnych rzeczy wyrasta i pewne okoliczności wymagają odpowiedniego stroju. Obiecałam sobie w tym roku nosić na co dzień spódnice i sukienki. 

Na dzisiaj to tyle, bądźcie cierpliwe niedługo wiosna, więc się pokażę ;-) Tymczasem, jeśli ktoś jest tutaj pierwszy raz to zachęcam do przejrzenia mojego bloga wstecz ;-) Sporo zdjęć z wakacji i casualowych outfitów. 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3