25.01.2016

HELLO WINTER 2016 ! ♥

Narty ❤
Nareszcie śnieg ! Nie wyobrażam sobie zimy bez śniegu i jazdy na nartach ! Cały rok czekałam na to aby ponownie pojeździć  i tak właśnie przywitałam pierwszy miesiąc w tym roku. Wyjazdem w góry na narty ! To był krótki wyjazd, ale wspaniały :-) W sobotę po nartach miałam jeszcze siłę aby wyskoczyć także na lodowisko. Mam nadzieję, że zima w górach jeszcze będzie w tym roku i uda mi się wyjechać na kolejny wyjazd. Chociaż za oknem.  bywa szaro to nie będę się skupiała na myśleniu "byle do wiosny". Korzystam z uroków zimy ! Zostawiam Was z kilkoma zdjęciami z weekendu. A co u Was słychać w nowym roku? Poszalałyście na wyprzedażach? Ja trochę rzeczy upolowałam. Pomału kompletuję letnio-wiosenną garderobę. Pozdrawiam i trzymajcie się ciepło!  Do usłyszenia!

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3