12.12.2015

WEEKEND, PHOTO MIX

Kolejny miesiąc nadszedł, Grudzień to ostatni miesiąc w tym roku. Czas pomału sporządzać nową listę postanowień noworocznych. Kiedyś moim z jednych postanowień było prowadzenie częściej bloga, bo zawsze w okresie od zimy do wiosny miał zastój. Wydawało mi się wtedy, że jeśli nie wstawię zdjęć zrobionych w plenerze to będą to nudne posty. Zmieniłam jednak zdanie. Przeglądając i czytając inne blogi stwierdziłam, że posty z domowego zacisza są fajną formą w okresie zimowym. Dzisiaj kolejny post z serii ulubieńcy na jesienne wieczory - książka i  magazyn " Twój styl" do tego pyszna owocowa herbata i coś słodkiego.  Zbliżają się święta, ja już część prezentów kupiłam, oraz ozdoby świąteczne, bombki, papiery i wstążki do pakowania prezentów. Nie mogę się doczekać świąt, ale co to za święta bez śniegu? ;-)
Spotkanie przy kawie, kawiarnia na Saskej Kępie/ Portfel marzenie upolowany na Zalando: DKNY  
Bombki i ozdoby świąteczne wyszukane w sklepie Lidl.
 Sobotni spacer po pobliskim parku
Na dzisiaj to tyle. Zasiadam teraz do oglądania filmu. Miłego wieczoru! :-*

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3