31.12.2015

TO BYŁ WSPANIAŁY ROK!

2015 
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !
STYCZEŃ - powstały plany i marzenia, zapisane w notesie, które spełniły się w kolejnych miesiącach...LUTY - w tym miesiącu się urodziłam, więc miesiąc musiał być udany ! I udało się wyjechać na narty do Włoch. Pierwszy raz po czteroletniej przerwie założyłam ponownie narty na nogi i teraz nie mogę doczekać się kolejnego wyjazdu. MARZEC - zdecydowałam się zmienić mało satysfakcjonującą pracę i...KWIECIEŃ - zmieniłam także miejsce zamieszkania. W Kwietniu odwiedziłam także Kraków. MAJ - Wyjechałam w Bieszczady, tutaj można było odpocząć. Uwielbiam Bieszczady będę tam często wracać. CZERWIEC - Odkładałam pieniądze na wakacje, marzyłam o wyjeździe za granicę i....LIPIEC - spełniło się moje marzenie, wyjechałam na grecką wyspę Kos. Wspaniałe wakacje ! SIERPIEŃ - byłam w wakacyjnym nastroju...WRZESIEŃ - to taki koniec lata i początek jesieni, gdzie naładowałam baterie w Bieszczadach. PAŹDZIERNIK - pełen wyzwań...LISTOPAD - w końcu udało mi się wcielić w życie trochę zdrowych nawyków: kładę się wcześniej spać, nakładam codziennie odżywkę do włosów, staram się jeść regularnie, jem więcej owoców,  itp. GRUDZIEŃ - od niedawna lubię święta, kupowanie prezentów sprawia mi radość. Odczuwam ulgę, że udało mi się zrealizować zamierzone cele. Pora spisać nową listę postanowień noworocznych ! 

2 komentarze:

  1. No, no z tymi postanowieniami to musisz się pospieszyć już 9 dni stycznia za nami, nie ma co marnować chwil :) Zazdroszczę wyjazdu w Bieszczady marzą mi się od dłuższego czasu, ale są w zupełności za daleko oddalone ode mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Po zdjęciach widać, że w roku 2015 działo się bardzo wiele.
    Super wspomnienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3