05.12.2015

KINOMANIAK - 6 ULUBIONYCH FILMÓW, KTÓRE WARTO OBEJRZEĆ

W dzisiejszym poście polecę Wam 6 filmów, które obejrzałam. To moja top 6, która bardzo zapadła mi w pamięci. Tak jak wspominałam w poprzednich postach jesienno-zimowe wieczory lubię spędzać w domu. Wcale nie narzekam na szarość za oknem ;-) Te dni wykorzystuję na oglądanie filmów i blogowanie. Jeśli ktoś jest pierwszy raz na blogu to zapraszam to przejrzenia poprzednich postów różnej treści (trochę zdjęć z podróży, trochę mody). Dzisiejszy post jest pierwszym postem o filmach, ale nie ostatnim :-) Nie będę Wam opisywać o czym dany film jest (opisy oraz recenzje możecie znaleźć w serwisach internetowych). Krótko wspomnę: Everest - o zdobywaniu szczytów, za wszelką cenę. Interstellar - przepiękna muzyka, świetne efekty. The Kids are all right - nie każde zakończenie dla wszystkich jest szczęśliwe. Whiplash - szaleństwo w pogoni za marzeniami. Dobry rok i Między słowami to opowiedziana historia różnych ludzi. Każdy z filmów jest innego rodzaju i zaciekawił mnie na tyle, że postanowiłam Wam polecić. Zatem usiądźcie wygodnie , zapraszam na seans :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3