06.08.2015

KOS CITY


 Outfit: sukienka NY, torba Roxy, okulary Polaroid
UPRAGNIONE WAKACJE NA GRECKIEJ WYSPIE KOS
Wspaniale jest mieć urlop, spakować walizkę i wyjechać na wakacje! Wstając rano śniadanie czeka gotowe, wieczorem nie muszę się martwić co jutro przyrządzić na obiad i innymi codziennymi obowiązkami. Mogę usiąść spokojnie i zrelaksować się z książką na piaszczystej plaży. Dzisiejsze zdjęcia to kawałek moich wakacji. Spędziłam je na przepięknej wyspie KosJak tylko wylądowaliśmy na  wyspie wyruszyliśmy zwiedzać jej zakamarki. Pierwszym punktem na mapie wyspy było miasteczko Kos do którego dostaliśmy się bardzo sprawnie busikiem za 2 Euro. Ostatniego dnia pobytu także  pojechaliśmy do Kos, ale późnym wieczorem. Po tych wakacjach nabrałam ogromnej ochoty na podróżowanie. A samą wyspą zostałam niesamowicie zauroczona. Urzekły mnie przepiękne plaże, klimatyczne uliczki, białe domki i charakterystyczne kościoły z niebieskim dachem. Wypoczęłam tam  i wróciłam z nową energią, która mam nadzieję, że wystarczy mi do następnego wyjazdu. Na spacer ubrałam ciemną aczkolwiek przewiewna sukienkę z New Yorkertorebkę ROXY, okulary z filtrem polaryzacyjnym POLAROID , Makijaż no make up. Więcej zdjęć z wyspy w kolejnych postach.  A jak Wasze wakacje ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3