12.11.2014

LITTLE THINGS

 magazine ELLE | fragrance CALVIN KLEIN N2U her

CALVIN KLEIN FRAGRANCE

" Ciesz się z małych rzeczy" - Jedna z cennych zasad. To co mi sprawia największa przyjemność to spędzanie czasu z moimi bliskim. Na moją radość składa się także bardzo dużo małych rzeczy, które poprawiają mi nastrój. Np. zakup kosmetyku, czy ulubiony zapach, ostatnio jest nim CALVIN KLEIN N2U her. W jesienny wieczór fajnie wybrać się do kina z ukochana osobą, lub obejrzeć film w domowym zaciszu. Zapalone świeczki wprowadzają przyjemny nastrój.  A w samotności gdy za oknem teraz szybko robi się ciemno można sięgnąć po coś do czytania. Rzadko kupuje czasopisma, większość treści można zobaczyć w internecie, jednak to nie to samo. Do moich małych przyjemności należy też prowadzenie bloga. Po długiej przerwie i zniknięciu, powróciłam tutaj na nowo. Nie było mnie rok czasu ! Nawet nie wiem jak to szybko zleciało. Byłam pochłonięta czymś innym, ale jestem na nowo.  Dlaczego? Bo sprawia mi to przyjemność, tak po prostu ;-) Więc powróciłam do Was. Dzisiaj się już żegnam, ale wkrótce kolejny post. Zapraszam do zaglądania na bloga ;-) 

Follow martii-martini
Instagram

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3