17.08.2014

AMERICAN HIGHSCHOOL


WYBRZEŻE HELSKIE, WAKACJE NA PÓŁWYSPIE HELSKIM

Dzisiaj kolejny post z wakacyjnymi fotkami. Tegoroczne wakacje spędziłam w Chałupach. Jako że nie należe do osób, które lubią nad morzem leżeć godzinami plackiem na plaży, spędzałam tam czas w miarę aktywnie.  Dystans jaki pokonałam rowerem wybierając się na wycieczki rowerowe po Helu wyniósł łącznie ponad 100 km. Scieżka rowerowa biegnie nad samym morzem, więc jazda rowerem jest bardzo przyjemna, nawet gdy jest wysoka temperatura. Morskie powietrze, ładne widoki bardzo zachęcają do tego typu aktywności. Wiem, że długo tutaj nic nie publikowałam. Bloga zaczęłam prowadzić w 2010 zaczynając przygodę z modą i nie raz go zawieszałam. Lubie jednak zaglądać tutaj i wspominać. Pewnie gdybym miała więcej czasu, na pewno bym go prowadziła intensywnie, może nie angażując się bardzo w modę, ale publikując regularnie. Niestety czasu brak, wakacyjne zdjęcia to dobra okazja żeby go na nowo odswieżyć. Dla mnie blog to idealne miejsce na poukładanie zdjęć. Niebawem kolejne posty. Nabrałam ochoty by na nowo blogować, jak tylko będę miała czas napewno będę tutaj publikować różne treści ;) 
 Outfit: szorty Cubus, bluza New Yorker, trampki Smith's
Follow martii-martini

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3