20.08.2013

STRIPED TOP & JEANS | SOPOT



MARYNARSKIE PASKI

Kolejne wakacyjne pstryki przed Wami. Nie jest to profesjonalny blog modowy, więc nie wiem w jakim stopniu satysfakcjonuje Was taka treść i czasami zastanawiam się co ja jeszcze tutaj robię ;-) Współpracując z markami odzieżowymi w ramach bloga nie zastanawiałam się nad tym - cel był jasny.
A teraz jaki sens jest tego bloga?  Hm... po prostu lubię zdjęcia, modę i robienie postów jest dla mnie przyjemne. Jednak jako produkt modowy to chyba kiepsko prezentuję się na tle profesjonalnych blogów, ale nie zmierzam do tego. Ktoś zapyta dokąd zatem zmierzam? - Sama dokładnie nie wiem ;-) Mam tutaj swoja wirtualną szafę, do której Wy czasem zaglądacie. Robię zdjęcia, które wrzucam gdzieś do sieci i kolejny raz pisze posta z seri - rozterki blogerki ;-) Hm może Wy wypowiecie się na temat mojego blogspota? Jakieś uwagi, porady, opinie? ;-)

SPODNIE BERSHKA | TOP ZARA | TOREBKA MIZENSA | BALERINKI NO NAME
Follow martii-martini

6 komentarzy:

  1. love the simplicity! just followed you dear. check out my blog and maybe follow me if you like. :)

    http://www.basicsandgold.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much <3 I will check your blog for sure!

      Usuń
  2. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki :) bardzo podobają mi się twoje balerinki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3