19.08.2013

Let's go to The Beach


WAKACJE NAD BAŁTYKIEM, SOPOT 

Wakacje w tym roku spędziłam nad morzem w Sopocie. Nie tylko odpoczywałam na plaży, ale także spędzałam czas aktywnie, jeżdżąc na rowerze czy wybierając się na długie spacery brzegiem plaży. Jednego dnia udałam się również na wycieczkę do Gdańska, odwiedziłam galerię sztuki w Sopocie i byłam na koncercie Meli Koteluk. Czy wypoczęłam wystarczająco? Niestety nie do końca, bo kilka dni to za mało na porządny wypoczynek. Zawsze jest tyle rzeczy do zrobienia, czy  miejsc do odwiedzenia, a czasem trudno znaleźć na to wszystko czas.  Staram się dlatego wykorzystywać wolne chwile w stu procentach. Zrobiłam sporo zdjęć w trakcie tych wakacji, więc w kolejnych postach spodziewajcie się plaży, Gdańska i wakacyjnych outiftów. Acha i oczywiście kwiatów,  bo udając się na przejażdżkę rowerową natknęłam się na piękny ogród, ale to wszystko w kolejnych postach! 

SZORTY PULL&BEAR | JAPONKI GAP | BODY BERHSKA | TOREBKA MIZENSA | OKULARY RESERVED
Follow martii-martini

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3