29.08.2013

BICYCLE ? - Yes I Like it!

Outfit: jeansy Pull & Bear, bluzka ZARA, torebka Mizensa, okulary H&M

PARK POŁUDNIOWY w Sopocie

Na pewno już zdążyliście zauważyć, że bardzo lubię kwiaty i dość często stanowią one tło do moich zdjęć. Poza kwiatami i modą ROWER jest kolejną, rzeczą za którą bardzo przepadam. Będąc na wakacjach oczywiście znalazłam czas na przejażdżkę na dwóch kołach. Rower na szczęście nie mój prywatny tylko wypożyczony. Żółty to nie jest mój ulubiony kolor ;-)  Outfit jak w jednym z poprzednich postów z plaży w Sopocie, gdzie odpoczywałam po wycieczce rowerowej ;-) Marynarskie paski i rurki, czyli klasyka i banał ;-) Acha i znowu ta torebka, moja ulubiona, pasuje do wszystkiego i wszędzie mogę ją ze sobą zabrać.
 

5 komentarzy:

  1. great look, dear! just found your blog via Lookbook and following you now! hope you'll do the same :)




    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny rower, ja dołożyłabym czarny, wiklinowy koszyk z żółtym materiałowym wkładem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to wypożyczony rowerek podczas wakacji nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3