08.03.2013

FASHION EVENTS

W tym miesiącu odbędą się dwa ciekawe eventy poświęcone modzie. Już w ten weekend w Warszawie mamy możliwość uczestniczyć w wydarzeniu zorganizowanym z myślą o blogerach i pasjonatach mody - Fashion Blogger Fest II."Fashion Blogger Fest to konferencja poświęcona blogosferze modowej. W trakcie spotkania opowiemy o inspiracjach modowych, pozycjonowaniu się w sieci, poruszymy tematy związane z designem blogów, przedstawimy ciekawe success stories. Wśród prelegentów Jessy Mercedes, Maja Sablewska, Radzka, Wojtek Witczak. Konferencja odbędzie się 9 marca 2013 r. w C.H. Blue City o godz. 10.30, Al. Jerozolimskie 179, Warszawa.Udział w konferencji jest bezpłatny. Rejestracja na konferencję: TU. Więcej informacji na stronie lula.pl." Kto jest z Warszawy lub okolic niech tam pędzi, mnie rozłożyło zapalenie zatok i chyba nie podołam, a szkoda, bo wiele ciekawych atrakcji jest zapowiedzianych. Oczywiście gdybym na maila nie dostała zaproszenia to nawet bym nie wiedziała co mnie ominie. Zaniedbałam ostatnio świat mody ;) Kolejny event modowy już 17 marca w Krakowie na Cracov Fashion Week , więcej info podam w jednym z kolejnych postów. 
   
Follow martii-martini

2 komentarze:

  1. straszliwie żałuję że nie dam rady być, a tak strasznie chciałam

    OdpowiedzUsuń
  2. może być ciekawie, pojechałabym, ale... mamy spotkanie blogerek w Częstochowie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3