06.02.2013

MAM 25 LAT

Mam 25... życzeń dzisiaj, które muszą się spełnić i tak myślę, że skoro przeżyłam już tyle lat, to jakiś post specjalny by się z tej okazji przydał. Podobno to już niezły wiek - ćwierćwiecze, hm nowych zdjęć z tej okazji nie zrobię, bo choruje sobie w łóżku. To może poszukam czegoś w archiwum?  Oj tam zbyt dużo nieupublicznionych zdjęć nie ma. To znak, żeby robić ich więcej będąc w ciekawych miejscach i na pewno odwiedzać więcej takich miejsc. Pstryk uwieczniać chwile i więcej chwil, a jest ich w życiu tyle. Tyle fajnych chwil. Dołączam to do listy postanowień noworocznych, będę więcej wspomnień tworzyć. A wiecie, że już jedno z postanowień zrealizowałam? Minął miesiąc nowego roku więc powinnam być z siebie dumna. Dzisiaj nie czuję się ani bardziej stara, ani jakoś bardziej wyjątkowo :) 
Dzień jak co dzień, ale to mój dzień :)

12 komentarzy:

  1. 25 lat to wcale nie tak dużo, dopiero zaczynasz żyć i życzę Ci z tej okazji wszystkiego co najlepsze! Szczęścia, spełnienia marzeń i co najważniejsze- sukcesów w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. 25? : O wyglądasz najwyżej na 20!
    Najlepszego! :) /A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Best wishes. You have nice blog , please checkout mine and may be follow each other?
    http://rumelatheshopaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Еxcellent site you have got here.. It's difficult to find good quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate people like you! Take care!!
    My website :: Selektah.com rasta clothes

    OdpowiedzUsuń
  6. Υou ought to be a рart of a cоntest for one
    of thе most uѕeful sites οnlinе.

    I most certainly will геcommend this site!
    My website : health free directory

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z okazji tych 25 podsyłam propozycję nie do odrzucenia!!! http://www.facebook.com/matarnia.parkhandlowy
    tam jest appka do konkursu! można wygrać sesję zdjęciową, rejs i wiele innych!!! spróbuj!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3