14.02.2013

Im so Happy that Tomorrow is Friday :)


Zmęczona dzisiaj jestem (dlatego zakrywam twarz:P), ale szczęśliwa! Nadal twierdzę , że Luty to mój miesiąc! Dwie rzeczy spełnione i zrealizowane już w tym roku. Acha i wzięłam się w końcu za czytanie o Helenie Rubinstein " Kobieta która wymyśliła piękno" Michele Fitoussi. Polecam to przeczytać ! To nie tylko biografia kobiety sukcesu. Jest też trochę historii różnych państw, podróże, odkrycia, moda, uroda. Nie czytajcie za to 50 twarzy Greya, po 50 str stwierdziłam, że to bez sensu  i nadal nie rozumiem szumu wokół tej książki. Polecić jeszczę mogę Carlosa Ruiza Zafona " Cień Wiatru", bo "Gra Anioła" dopiero przede mną. A Wy co czytacie?






Follow martii-martini

6 komentarzy:

  1. Mega rajstopy! Moje must have! Wpolaczeniu z Twoimi nogami, wyglada to oblednie ! :) Obserwuje i zycze dobrej nocy, Klauda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rajstopki <3 swietne zdjęcia;D obserwuję Cie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3