01.02.2013

Co mówią: BLOGERKI

Z przymrużeniem oka 

 "Przez ten cholerny śnieg nie dojadę na Fashion Week'a" :D

Każda historia ma swój początek i koniec, więc nie obraźcie się, ale już nie chcę być blogerką modową. Będę tym kim chcę być.A luty to mój miesiąc :-)  I czy to oznacza, że przestanę blogować? Rety milion razy już mówię - koniec z blogiem, to bezsensu, a jednak jakiś krasnal zakrada się tutaj wygrzebuje zdjęcia i robi za mnie nowego posta. Blogowanie jest jak nałóg wydaje Ci się, że już go rzuciłeś, mówisz sobie nie jestem Blogerką, a jednak fakty mówią co innego. Zmieniam chyba tylko sposób blogowania. Nie chcę być utożsamiana z żadną SZAFIARKĄ i skupiać się na ciuchach. Więc spodziewajcie się tutaj różnych rzeczy. Chociaż kto wie czy nie dostanę bzika na punkcie jakiś nowych butów i będę chciała się nimi pochwalić? Zresztą moda będzie się ciągle gdzieś w postach pojawiać. Będziecie widzieć outfity, wydarzenia i wszystko na co mnie najdzie ochota ;) Ale ponad ciuchami są ważniejsze inne rzeczy.  
Kto śledził bloga od początku to wie jak to się właściwie zaczęło,  co się działo w między czasie i co się zmieniło. A zaczęło się od "szafy", portali modowych i współpracy  z Deezee. Kiedy masz z góry obowiązek pisania postów, tworzenia stylizacji na potrzeby marki blog funkcjonuje zupełnie wg innych zasad. Ja też nie do końca jestem przekonana, do tego bym miała codziennie robić zdjęcia. O  nie nie, nie mam czasu. Jest jeszcze  tyle innych rzeczy do zrobienia. Jak powtarzałam wiele razy Blog to nie jest ważna część mojego życia, to tylko malutki elemencik w całej tej układance. Lubie jednak tutaj zaglądać, przeglądać stare posty. Fajnie czasem spojrzeć wstecz, pomimo ogólnego stwierdzenia, że najlepiej skupić się na teraźniejszości i planach przyszłości. Ja lubię czasem cofnąć się w czasie do tego co przyniosło radość, to normalne to ludzkie. 
Follow martii-martini

5 komentarzy:

  1. cudowni są Ci chłopacy :D oglądnij resztę ich filmików, są równie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik jest mistrzowski, uwielbiam autorów!
    Pośmiałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Insρiring quest there. What haρрenеd аfter?
    Τhanκs!
    My page ... Captcha Breaker vs Captcha Sniper

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3