05.12.2012

It's cold here!

Zima nie sprzyja blogowaniu, robieniu zdjęć w plenerze w ładnym czy ciekawym miejscu.Mogłabym wymyślić jakąś ciekawą stylizację. Mogłabym też wyjść na dwór bez ciepłego płaszcza i czapki. Mogłabym, ale zimą moje podejście do mody  i blogowania jest zupełnie inne. Przede wszystkim ma być mi ciepło ! Wygodnie też i oczywiście staram się, żeby było estetycznie i ładnie, ale nie będę sterczeć na dworze w kusej spódniczce, cienkiej koszuli i płaszczyku jesiennym gdy za oknem temperatura coraz bardziej spada. Zdaje sobie z tego sprawę, że kobiety ładniej wyglądają w spódnicach odsłaniających nogi, lecz litości od tego mamy wiosnę i lato,  nie mróz! Ja jestem zmarźluchem, lubię ciepło i jeśli okoliczności tego nie wymagają to zakładam zimą spodnie. Poza tym wspominałam, że pokazuję tutaj zestawy ubrań, kombinacje ułożone z mojej garderoby, w których raczej rzeczywiście chodzę, a nie tylko pozuję do zdjęć. Tak, więc zimą blogowanie dla mnie jest dosyć ograniczone. Nawet nie ma odpowiedniego światła do zdjęć w plenerze. Ogólnie tęsknię już za wiosną i latem by móc pokazać Wam zdjęcia z jakiegoś ciekawego miejsca, które odwiedziłam (w te wakacje było to odkrycie Soho Factory  z posta ( link tutaj ) lub zdjęcia ze słonecznych wakacji :-( Dzisiaj bez zdjęć outfitu, nie mam weny, poczekam aż spadnie więcej śniegu ;-) Tymczasem pogrążam się w lekturze i nadrabiam zaległości filmowe. Robię też podsumowanie tego roku i chyba zacznę tworzyć moją listę noworocznych postanowień.
Trzymajcie się ciepło!
Follow martii-martini

2 komentarze:

  1. Wiem co czujesz, do tego jeszcze wszechobecne choroby ;|

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo jak Ty. Nie mam ochoty fotografować się ciepłym płaszczu, szaliku, czapce i tysiącu warstw pod spodem, za dużo tego na innych blogach. Mam nadzieję że do obu z nas dojdzie niedługo inspiracja, napotkamy ciekawe miejsce i zachce nam się po pozować. Tego tobie i sobie życzę :)
    Ja puki co publikuję moje działania fotograficzne, więc jakbyś miała ochotę na szczyptę energii z dziecięcych zdjęć to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3