20.12.2012

Hello winter! ♥

Niestety dzisiaj w poście najzwyklejszy w świecie zimowy outfit, który pewnie nie będzie cieszył Wasze oko tak jak poprzednie posty gdy na zewnątrz było jeszcze zielono i słonecznie. Wychodząc zimą z domu (co robię przeważnie niechętnie :D ) mam jedną najważniejszą zasadę jaką stosuję co do ubioru - ubieram się jak najcieplej! Dzisiaj  zaopatrzyłam się w małe gadżety do zrobienia świątecznych pierniczków - foremki, przepisy i pudełko na ciastka. A jak Wasze przygotowania?

 Follow martii-martini

7 komentarzy:

  1. co z tego że zwykly jak bardzo ładnie??
    super

    OdpowiedzUsuń
  2. Też w ziemie stawiam przede wszystkim na ciepło i na wygodę, nie wyobrażam sobie teraz chodzić np. w pięknej ramonesce, bo chyba bym umarła z zimna, jestem okropnym zmarzluchem. :) Świetną masz kurtkę.

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zestaw kojarzy mi się z jedną z moich najlepszych koleżanek, która zimą wygląda właśnie niemal identycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój blog!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3