27.11.2012

Im BLOGGER

 
W jednym z postów (link tutaj) wspomniałam na temat tego po co założyłam bloga związanego przeważnie z modą. Dzisiaj napiszę Wam czym dla mnie jest ten blog. Mój blog jest:  zbiorem zdjęć, wspomnieniami, wirtualną szafą, przemyśleniami na temat mody, stylu i tego co uważam o blogach modowych, zestawami ubrań, hobby, inspiracją (to już w jakim stopniu Was inspirował oceńcie sami), przygodą z modą, zajęciem zapełniającym wolny czas, doświadczeniem, zabawą, radością tworzenia. Nigdy mój blog nie miał być na pewno przepustką do świata mody, sposobem na życie i zarobek. Pisałam o tym, że zniknie on ze świata mody - tak będzie gdyż nie nawiązuję współpracy już z markami odzieżowymi i nie przewiduję takiej, rzadziej będę pojawiać się na portalach modowych i nie mam zamiaru rozwijać się jakoś w kierunku mody. Będę tutaj jednak czasem coś wstawiać, tak jak pisałam w wolnej chwili pomiędzy innymi zajęciami. A kiedy go tak na prawdę zakończę? Co jakiś czas wspominam o wycofaniu się z blogosfery, a jednak tutaj powracam. Tak sobie pomyślałam, że może setny post będzie postem pożegnalnym ;-) Ale kto to wie, ja tak znikam i powracam tutaj często.
Follow martii-martini

7 komentarzy:

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3