12.08.2012

MY SUMMERTIME

 My summertime
Wiem, że ten post był kilka dni temu, ale chcąc dodać do niego kilka fotek nie chcący go usunęłam....Gapa ze mnie! Tak więc publikuję go jeszcze raz. Nie planowałam nigdzie wyjeżdżać w tym rok, bardziej skupiłam się na szukaniu pracy. Jednak całkowicie spontanicznie wybrałam się na żagle pierwszy raz w życiu. Zaliczyłam kąpiel w jeziorze, gofry w Mikołajkach i wróciłam lekko muśnięta słońcem :-) Reszta wakacji, będzie wyglądać u mnie podobnie - szukanie pracy i ewentualnie spontaniczne wypady, takie są najlepsze ! :) A jak Wasze wakacje? Jutro jeśli pogoda dopisze spodziewajcie się posta ze stylizacją. Tymczasem zostawiam Was z wakacyjnymi fotkami.

7 komentarzy:

  1. Podobnie do Ciebie jestem zwolenniczką spontanicznych wyjazdów, człowiek jest wtedy najszczęśliwszy, wolny od zmartwień nie tylko w trakcie wyjazdu, ale przede wszystkim przed wyjazdem :)

    PS Masz piękny bluzeczkę, dałabyś info skąd ona jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, zgadzam się, takie spontany są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3