20.08.2012

VARSOVIE

Mam do  niej jakieś 25 km, czasem ją lubię, czasem mam dosyć. Ostatnio odkrywam jednak w niej fajne miejsca. Jedno z nich to Soho Factory. W tą sobotę wybrałam się tam, żeby zwiedzić muzeum neonów. To samo muzeum, w którym Monika Brodka miała sesję do najnowszego numeru magazynu ELLE. Z koleżanką byłyśmy zachwycone całym obiektem Soho i zdziwione, że nie spotkałyśmy tam żywej duszy. Prawdopodobnie było to spowodowane, tym że inne miejsca, które można tam zobaczyć  tego dnia były zamknięte i nie było żadnego eventu. Soho Factory na warszawskiej Pradze to miejsce przeznaczone modzie i sztuce. Polecam je i wiem, że ja na pewno tam wrócę. Oprócz zwiedzania muzeum neonów wybrałam się także na spacer po starówce. Mam dla Was sporo zdjęć z tego wypadu :-) A samochód na pierwszym zdjęciu idealnie pasował mi do stroju jaki miałam tego dnia. Całkiem przypadkowo, przechadzając się po Soho natrafiłyśmy na niego i zostałyśmy nim oczarowane! Niestety nie znalazłyśmy kluczyków ;-) 


Deezee.pl - BUTY | Reserved - SUKIENKA | torebka.pl - TORBA | Mohito - BRANSOLETKA

STARE MIASTO 


9 komentarzy:

  1. slicznyyyy kolor sukienki ;) dawno ja kupilas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka naprawdę ma świetny kolor! Pasuje Ci do samochodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz przepiekną sukienkę. Ma idealny kolor dla Ciebie

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia!
    ostatnio byłam w Warszawie, ale tak bardziej na zwiedzanie, za rok pojadę rekreacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie taka zła ta Warszawa :)
    Ślicznie Ci w pomarańczowym!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka i bransoletka. Super blog, obserwuję :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3