16.05.2012

Me on VOGUE.ES !

Wczoraj wieczorem, przeglądając statystyki bloga natknęłam się na miłą niespodziankę. Wchodząc na witryny odwołujące się do mojego bloga, zauważyłam między nimi - vogue.es, klikając bez namysłu, przeniosło mnie na stronę hiszpańskiego magazynu Vogue i patrzę a tu ja w rubryce streetstyle (4 stylizacja od góry z posta http ( link tutaj ).  Rok temu pojawiłam się w DD TVN, dzisiaj tutaj. Nie mam zielonego pojęcia w jaki sposób moja stylizacja tam trafiła, ale cieszę się bardzo! Stylizację możecie zobaczyć klikając w link Vogue.ES.
Dzisiaj deszczowo więc bez nowego outfitu, jak tylko będzie słonecznie na pewno coś wstawię! Tymczasem lektura w rękę, laptop i ulubiony kubek herbaty. Miłego dnia!
Thanks Vogue.ES to show my look!

8 komentarzy:

  1. Gratulacje wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I don't even know the way I stopped up right here, however I thought this post was good. I don't recognize who you're but definitely you're going to a
    famous blogger when you are not already. Cheers!
    Feel free to surf my weblog continue reading

    OdpowiedzUsuń
  3. Great article! That is the kind of information that should be shared across the web.
    Shame on Google for now not positioning this post
    upper! Come on over and talk over with my website
    . Thanks =)
    Here is my web page - ameriloan.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice blog post. I certainly appreciate this website.
    Keep writing!
    Here is my web-site :: One Click Cash

    OdpowiedzUsuń
  5. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as
    though you relied on the video to make your point. You clearly know what youre talking about, why throw away your
    intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us something enlightening
    to read?
    Feel free to surf my web-site - Getjealous.Com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3