06.04.2012

Wróciłam

W końcu po ogromnej przerwie zatęskniłam i zmobilizowałam się (po mimo ohydnej pogody!) wstawić coś nowego. Mam dla was dużo zdjęć! Outfit z dzisiaj - połączenie beżu i granatu. Miało być prosto i kierowałam się zasadą - nie przekombinować ;] Ostatnio jestem fanką minimalizmu i klasycznych zestawów. Co do  butów - to są wygodne, tak tak serio! A w torebce mogę zmieścić cały mój świat, a nawet drugie buty, na wszelki wypadek ;] Prawie wszystkie elementy garderoby w tym zestawie zakupiłam na przecenach. Nie mówcie, że za ponuro itp, nie moja wina, że brak słońca ;)  za oknem (przynajmniej u mnie) nie jest jeszcze ciepło, wiosennie i kolorowo ;) Pozdrawiam! I do następnego! Już niebawem kolejne nowości.
Jeans Mango, Shoes Deezee.pl, Bag  etorebka.pl,  Knitwear -New Look , Nacklace - Top Shop

Za zdjęcia dziękuję Viki z bloga http://attraversso.blogspot.com/  <3 Z która wybrałam się na spacer i zjadłam pyszną napoleonkę w przyjemnym miejscu.

19 komentarzy:

  1. bardzo przyjemny i praktyczny zestaw plus fajna kawiarenka ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny sweterek i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie proste ale charakterne zestawy :) Sweterek sliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie ! przepiękne buty i sweterek ; )
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty! Ale z Ciebie chudzinka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te rurki są świetne. Ciężko znaleźć dżinsy, które tak dobrze leżą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ;) to moje pierwsze jeansy, które maja dla mnie idealną długość :D

      Usuń
  7. Cały zestaw bardzo fajny, elegancki i dopracowany! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3