21.02.2012

Gościnny Wpis na Faszon.pl & New stuff

Niedawno pisałam wam o pastelach i także, na ten temat pojawił się mój gościnny wpis na portalu o stylu i modzie Faszon.pl, który możecie przeczytać klikając w ten link http://www.faszon.pl/bedzie-trendy-na-wiosne-2012/. Portal faszon.pl to miejsce dla koneserów nowinek modowych i trendhunterów.

   Faszon.pl to " codzienna dawka newsów o produktach wartych Twojej uwagi. Dobre projektowanie, ubrania, dodatki gadżety. Designerskie, innowacyjne i funkcjonalne". Sprawdźcie sami!

No i mam dla Was kilka nowości ;) Wiem , wiem  to okropne, że ostatnio nie wstawiam całych setów, czekam nadal na wiosnę ! ;) Od jakiegoś czasu stałam się fanką torebek Celine, szukałam jednak tańszej wersji i znalazłam swoją beżowo- granatową Celine! :) Nude, beż to ostatnio moje ulubione kolory, zaraz po czarnym, który mi się już znudził. Czasami jest zbyt przytłaczający. Koronkowe ubrania też lubię więc ucieszyła mnie upolowana na wyprzedaży bluzka, która z przodu właśnie jest koronkowa, z tyłu zapinana na suwaczek. Kopertówka to urodzinowy gift i  łączy w sobie trzy  ulubione kolory, będzie się idealnie komponowała na wiosnę z pastelami :)
Bag - etorebka, Clutch - River Island, Shirt - H&M, Blouse - Pull & Bear 

Torebki Celine <3

9 komentarzy:

  1. świetne są te torebki, powiedz mi czy ta Twoja jest ciężka?

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, przepiękne są te torebki!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy! mogę wiedziec ile kosztowała koszula?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też je pokochałam!!!!!!!!!!

    a w h&m w promenadzie już nie ma tych bluzek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna torba i koszilki!! ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3