28.12.2011

SEUQUIN AND GLITTERS - New Year's Eve is Coming!

W takie wersji jeszcze mnie nie widzieliście - krótka spódnica, wysokie platformy? Czy to ja? :) Kiedyś  nie byłam przekonana do cekinów i świecących ubrań, teraz ten trend wydaje mi się ciekawy szczególnie w wersji wieczorowej. Z racji tego, że w zestawie cała spódnica jest bardzo wyrazista - cała z cieniowanych cekinów, buty pokryte są brokatem, zrezygnowałam całkowicie z biżuterii. Dodałabym tylko klasyczną- czarną kopertówkę, ewentualnie jakąś bardzo delikatną, cienką bransoletkę i look na sylwestra bądź wieczorne wyjście gotowy ;)
Deezee.pl  shoes, Stradivarius - top, jacket, skirt 

23 komentarze:

  1. piękne masz nogi, więc częściej się tak pokazuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsza współpraca z Marti! i najlepsze nogi <3
    "zapraszam do mnie" - uczę się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! wyglądasz bosko! nie-poznałam ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny dziękuję Wam bardzo za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous outfit! Love your skirt and your shoes! xxx

    eloisedephotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w spódniczce ;)
    Zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks eloiselebetise :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz takie piękne, dłuuugie nogi! Śliczne ;) pięknie wyglądasz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Katsuumi - dziękuję Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz zjawiskowo! Bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy - ślicznie dziękuję za tak miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marti najlepsza - i najlepsze ma nogi

    OdpowiedzUsuń
  13. będę to powtarzać do skutku :P haha

    OdpowiedzUsuń
  14. Viktoria <3 <3 <3 lovee :* :*

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna spódniczka,buty i świetne nogi;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3