06.12.2011

DAY BEST and New DEEZEE Shoes !

Girls love glitters! :)  
 
Cały dzień na nie czekałam! :D Pierwsza myśl "Może zabiję się w tych platformach, ale przynajmniej umrę w pięknych butach!" :) Wybrałam taki model z myślą o sylwestrze, ostatniej imprezowej nocy tego roku, gdzie królują błyszczące kreacje. Stąd wybór high heels które, są brokatowe, czarne i mega wysokie.

No i miła niespodzianka dzisiejszego mikołajkowego dnia - moja stylizacja z poprzedniego posta pojawiła się w najlepszych stylizacjach dnia na portalu stylio.pl. Dziękuję za wyróżnienie! :)
shoes - Deezee 

15 komentarzy:

  1. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje (odzież od 9,90 zł):
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. anonimowy - mój blog nie jest darmową reklamą, zacznę usuwać te posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te butyy!

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Day best zawsze poprawia humor troszeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marie - ha ha no trochę tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są, będą się na pewno ładnie mienić:) I like glitters too.. heh prawie jak sroka:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, gratuluję!
    A buciki są piękne.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3