09.12.2011

ANNIVERSARY Special Post

Blog obchodzi dzisiaj swoje pierwsze urodziny...To już rok ! :-) Rok mojego blogowania. Początki były dosyć skromne, teraz bloguję częściej ;) Na wstępie - dzięki wielki dla was wszystkich, że zaglądacie tutaj i dzięki wszystkim tym którym podobają się moje modowe pomysły jest was łącznie 238 (blog - 63, fun page - 80, lookbook.nu - 95). Do moich niewielu sukcesów modowych należą min. nawiązanie współpracy z marką Deezee, wyróżnienie w Dzień Dobry TVN, kilkakrotne bycie w Day Best - najlepszych stylizacjach dnia na portalach modowych. Serdecznie dziękuję, za miłe komentarze (w tym roku było ich 433 ), w miarę możliwości starałam się odwzajemniać odwiedzinami na innych blogach fajnych szafiarek ;) Dziękuję za inspirowanie mnie, motywowanie i życzliwość! Poniżej przypomnienie zestawów jakie wymyśliłam przez ten czas rocznego blogowania. Nie było ich zbyt wiele, mam nadzieję, że w nadchodzącym roku będę mogła pokazać ich więcej, że nadal będziecie odwiedzać mojego bloga i liczba fanów będzie rosła! ;) To jest moje życzenie! ;)
Dziękuję także, tym którzy wspierali mnie pomocą przy wykonaniu zdjęć! To dzięki wam mogłam pokazywać moje stylizacje i prowadzić bloga! Wielkie dzięki za piękne zdjęcia :)

10 komentarzy:

  1. życzę kolejnego roku:) miłe podsumowanie, świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super outfitki:)kolejnych roczków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i wielu wielu sukcesów w dalszej twórczości! :) Sto Lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim wam dziękuję! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy i życzymy kolejnych rocznic :))

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas na nowy post! www.the-fashion-bliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3