18.11.2011

REMIND POST

Wczoraj wybrałam się do kina, jednak nie będę wam pisać o Listach do M ;). Z repertuaru wybrałam melodramat One Day. Scenariusz napisany był w oparciu o książkę, której jeszcze nie czytałam, ale po obejrzeniu filmu chętnie po nią sięgnę. Historia przedstawiona w filmie jest bardzo poruszająca i obsada filmu, też niczego sobie, więc szczerze polecam ten film. Dzisiaj przeglądam archiwum zdjęć, stąd to zdjęcie setu, które pojawiło się w tym poście link - link i postanowiłam upublicznić photoshota, którego dzisiaj wykombinowałam ;)
W niedzielę wieczorem pewnie wstawię coś nowego ;)
Miłego weekendu!

13 komentarzy:

  1. ja widziałam obydwa filmy/tez pisałam o nich na blogu :)
    One day czytałam oczywiście,polecam Ci / jest tam jeden fakt z życia Emmy ,którego nie dowiedziałaś się z filmu,zaskoczysz się :)
    A Listy do M jak dla mnie równiez rewelacja,chcę jeszcze raz isc i wyciągnąc córkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybieram się juto na Listy do M., a o tym drugim filmie nie slyszałam...

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    KONKURS KONKURS KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  3. butki <3 też ostatnio zakupiłam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie:) jak to zrobilas ze dostajesz buty od deezee?:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy - nawiązałam współpracę ;)poczytaj na stronie deezee, dokładnie w zakładce Fashion Bloggers jest opisane co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Lubię Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pepa - dziękuję serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kolezanka czytała tą książkę i baardzo poleca.
    +zaparaszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3