16.11.2011

AUTUMN LOOK

Coraz zimniej, coraz ciemniej... i coraz mniej pogoda będzie sprzyjała robieniu zdjęć na zewnątrz. Wyszłam dzisiaj dosłownie na 20 min, zrobić tych kilka ujęć seta korzystając z dosyć słonecznego dnia. Jakoś mi się ta jesienna aura czasem udziela, nic mi się nie podoba i potrafię popełnić zbrodnię w ubiorze :D W ogóle mam tendencję do kasowania i przerabiania postów, więc ten też pewnie z kilka razy przerobie :D Na chwilę obecną nie wyobrażam sobie zimowego blogowania, ale myślę, że jakoś damy radę. Kilka jesiennych zdjęć poniżej. Wiecie jakie mam obecne dwa motta ? Jedno brzmi - byle do wiosny, a drugie - byle do wyprzedaży :-)
Tego zestawu mam też drugą wersję, gdzie botki koturny nieocieplane zamieniam na ciepłe emu, ale takie zestawienie pokażę innym razem ;)
A teraz opis co skąd: buty standardowo ;) - Deezee ,płaszczyk - Camaieu, spodnie - NY,komin -H&M, torebka - RI

10 komentarzy:

  1. bardzo fajna,jesienna kolorystyka:)supr!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kazda rzecz ktora masz na sobie mnie zachwycila,ale jeansy i buty najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz zimniej i ciemniej, ale mimo to zdjęcia bardzo ładnie wyszły :)

    Pozdrawiam!
    Anna Sancewicz Atelier

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kolorystyka :)
    Zapraszam na początkującego bloga madeoftears-madeoftears.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są boskie ale już chyba niedostępne ile za nie płaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je dostałam od Deezee ;) ale chyba były po 109 zł, głowy sobie jednak nie dam uciąć, że taka była cena na 100 %.

      Usuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3