11.10.2011

11.10.2011

No to mamy jesień ;) Możemy marudzić, narzekać i obwiniać za to deszczową pogodę. Wszystko jednak ma swój urok. Fajnie jest poleżeć przed tv, wypić gorącą herbatę, przeczytać jakąś ciekawą lekturę w chłodny wieczór. Czasami fajnie też wyjść na spacer! Dzisiaj wybrałam się z Vicki na krótki spacer. Przechodziłyśmy obok miejsca gdzie ma powstać dom handlowy Wolf Bracka z markami, których jeszcze u nas nie było.Zestaw na dziś to typowo jesienny outfit.
shoes deezee, jeans ny fishbone, knitwear new look, scarf h&m, jacket camaieu, bag primark


Photos by Victoria

Na portalu stylio.pl ta stylizacja została wybrana jako jedna z najlepszych Stylizacji Dnia :)

17 komentarzy:

  1. bardzo fajny płaszczyk, ładny kolor. :) I świetnie wygląda z szarością!

    Buty jedynie nie w moim stylu, ale co kto lubi w końcu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning outfit! Love your wedges and your coat! xxx

    eloisedephotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też noszę komin jako kaptur;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się buty i pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. komin i płaszczyk najbardziej mi się spodobały z całej stylizacji :)

    http://myinspiratioons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny jesienny outfit!Plaszcz, koturny i piersionek-cudne! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo:) i powiem Ci że dziś w autobusie widziałam bardzo podobną dziewczynę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje wszystkim! :D

    mosika - o nieee, mam klona?! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zestaw :)
    Uwielbiam takie płaszcze :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszczyk śliczny :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty przzepiękne! Musisz mi powiedzieć skąd je masz! Wiem, że teraz cętkowanych koturn jest jak psów, ale nie wszystkie mają ładny wzór, te Twoje akurat bardzo przypadły mi do gustu :)
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    www.godressup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. GoDressup - buty są z deezee , link do nich znajduje się pod jednym ze zdjęć ;)wystarczy kliknąć w napis deezee ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie kupiłaś ten płaszcz?

    OdpowiedzUsuń
  14. anonimowy - płaszcz jest z Camaieu, tak jak podpisałam pod jednym ze zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3