26.09.2011

The Red Pants | Part II

Powiem wam szczerze, nigdy nie lubiłam, nie umiałam i nadal nie lubię się rozpisywać. O czym mam wam tak naprawdę pisać na blogu fashion? O tym co jest obecnie modne? Biorąc pierwsze lepsze czasopismo modowe, możecie o tym przeczytać , więc po co powtarzać w kółko to samo. Nie zamierzam wam pisać co jest modne. Zresztą czy moda rzeczywiście jest sezonowa? Patrząc długodystansowo to moda jest taka sama.Nie będę zagłębiała się w definicję mody, za to mogę wam dzisiaj powiedzieć skąd wzięła się nazwa mojego bloga. Martii i Martini tak najczęściej zwracają się do mnie znajomi. Niedługo post  z nowymi stylizacjami ( myślę, że w środę) jak tylko moja Pani fotograf, którą przedstawię wam na jednym ze zdjęć wróci z wycieczki.
Mój fotograf :)

7 komentarzy:

  1. Uroczy fotograf ;)! Super set! Genialne buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka, a te spodnie uwielbiam !! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, sympatyczny set!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, genialny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw i ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw bardzo fajny, chociaż najbardziej podoba mi się panny fryzura ; >

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3