15.09.2011

The Red Pants | Part I

Jakiś czas temu gdy wysłałam do DDTVN moda polska swoją stylizację, która została pokazana w programie i poddana ocenie usłyszałam, że jest to historia rockowa - kolorowe spodnie i koturny. Dzisiejsza stylizacja również jest podobna.Wspomnę jeszcze, że dzisiejszy poranek był bardzo miły. Obudził mnie kurier ups dostarczając do rąk własnych kolejne koturny tym razem w panterkę :D Chciałam jeszcze napisać, że mam zamiar blogować częściej i sesję z dzisiejszego dnia podzielę na dwa posty ponieważ jest z niej dużo zdjęć, które mi się bardzo podobają.
 koturny h&m, spodnie pull&bear, ramoneska cubus, tshirt zara




16 komentarzy:

  1. Super kurtka, też chcę taką!

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, że to ramoneska z Promodu, tam widziałam podobne. A zestaw ekstra, zwłaszcza podobają mi się "czarne na wysokim" ;) Ogólnie uwielbiam rockowe klimaty, a Ty wyglądasz świetnie - z pazurem, ale kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny zestaw! bardzo mi się podoba! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zesatw :) A co do kuriera, to nic tylko zazdrości :D
    Ja sie jakoś nie mogę przekonać do czerwonych spodni, ale kto wie...na razie to mi się marzy czerwona sukienka :D A do tego taka jak Twoja ramoneska byłaby idealna :D chyba musze iść na zakupy hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz częściej myślę o kupnie czerwonych spodni i za twoja sprawa chyba sie zdecyduję:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, ta moja Warszawa...:) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och uwielbiam jak w zestawie znajduje sie przyjanmniej jedno mocno kolorowy akcent :)) Spodnie w energetyzukacym kolorze i ramonesa to zawsze swietnie wyglada :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous outfit! Love your pants, your jacket and your wedges! xxx

    eloisedephotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne spodnie i buty :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha czerwone spodnie:)<3
    wyglądasz znakomicie ,pasuje Ci ten styl:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zestawienie, koturny i rurki cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne koturny i sliczny make up! :D Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3