31.05.2011

Debiut w Dzień Dobry TVN! i inne wyróżnienia

Dzisiaj miła niespodzianka! Moja stylizacja pojawiła się w 5 wybranych stylizacjach DD TVN! :) ( link tutaj ) Ciesze się bardzo! Tymbardziej, że jestem niepocieszona ponieważ dostałam zaproszenie na sobotni pokaz mody "Laboratorium mody" który odbył się w Krakowie, a nie mogłam tam być osobiście :( Wasze ulubione Deezee tam było.


Według prowadzących to "historia rockowa" ala Maja Sablewska ;-)
a tutaj kolejne moje wyróżnienia. Nie wiem czy jesteście na portalu meetmylook. Ja czasem tam się pojawiam i udało mi się dwa razy zostać nominowaną do Ubioru Dnia :)

10 komentarzy:

  1. gratuluję ! :) należało Ci się :) bardzo fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Życzę dalszych sukcesów ;* - Paulliens

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :)
    ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje .. swoją drogą chyba mieli trochę racji :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz / Thanks for your comment! <3